Aplikuj do nas i rozwijaj się w gronie ludzi z pasją.

W branży marketingowej czujemy się jak ryba w wodzie. Razem tworzymy, rozwijamy i wdrażamy działania oraz strategie marketingowe.

Mimo że słowo "strategia" brzmi nudnie, na co dzień napotykamy szybkie zwroty akcji i nieustanne zmiany. Brzmi dobrze? To lecimy dalej!

W naszej pracy
stawiamy na pasję - robimy to na czym się znamy, cenimy samodzielność i potrafimy docenić zaangażowanie.

U nas nie zaznasz monotonii, ponieważ nasze pole działania jest bardzo szerokie od lat. Dbamy o komfort pracy dzięki jasnym procesom – na porannych spotkaniach uzgadniamy, co robić i po co to dziś robić.

 

01101011.png

Otwarte rekrutacje
 

          Młodszy specjalista ds. marketingu

Poszukujemy kreatywnej i ciekawej świata osoby! Na czym będzie polegała Twoja praca? Mówiąc w skrócie: będziesz wspierać realizowanie wszystkich naszych kampanii marketingowych. 


Do Twoich obowiązków będzie głównie należeć:
- współtworzenie i koordynacja działań oraz strategii marketingowych, z wykorzystaniem wybranych mediów, kanałów i narzędzi
- pomoc przy organizacji i koordynowaniu eventów
- copywriting, od tworzenie wewnętrznych briefów po wpisy blogowe, krótkie formy, hasła reklamowe
- tworzenie i wdrażanie strategii komunikacji na profilach społecznościowych
- administrowanie stronami internetowymi
- budowanie partnerskich relacji z klientami oraz pomaganie w realizacji ich celów biznesowych
- ścisła współpraca z grafikami, web deweloperami, dostawcami, podwykonawcami oraz z innymi partnerami


Chętnie spotkamy się z Tobą, jeśli:
- jesteś osobą bardzo dobrze zorganizowaną i umiesz planować swoją pracę
- posiadasz umiejętności komunikacyjne - czujesz się swobodnie w kontakcie z obcymi, ale wiesz, czego lepiej nie mówić
- posiadasz podstawową wiedzę z zakresu marketingu i zależy Ci na nieustannym jej zgłębianiu 


Dodatkowymi atutami będą:
- podstawowa znajomość internetowych narzędzi do analizy statystyk, programów graficznych lub systemów reklamowych
- lekkie pióro i umiejętność pisania dobrych tekstów
- dużo własnej inicjatywy

          Projektant graficzny

Wiesz czym różni się czcionka od fontu, a przy tym chcesz pracować w miejscu, w którym cenimy zaangażowanie i inicjatywę? Czytaj dalej!


Do Twoich obowiązków będzie głównie należeć:
- tworzenie koncepcji graficznych na potrzeby kampanii marketingowych online i offline
- uczestniczenie w kreowaniu marek (branding, identyfikacja wizualna)
- przygotowanie grafik na strony internetowe, social media oraz projektowanie newsletterów
- przygotowywanie drukowanych materiałów reklamowych (katalogi, billboardy, broszury, ulotki itp.)
- wsparcie bieżących projektów w zakresie graficznym
- wdrażanie własnych ciekawych pomysłów i tworzenie na ich podstawie konceptów

- współpraca z zespołem marketingowców, programistów, testerów, analityków oraz z partnerami Agencji. 

Chętnie spotkamy się z Tobą, jeśli:
- znasz narzędzia z pakietu Adobe (Photoshop, Illustrator, Indesign) oraz internetowe narzędzie Canva
- posiadasz minimum roczne doświadczenie w zawodzie lub jako freelancer, poparte portfolio
- posiadasz podstawową wiedzę z zakresu marketingu
- umiesz pracować w zespole 
- ważna jest dla Ciebie dokładność i dbałość o szczegóły


Dodatkowymi atutami będą:
- umiejętność pracowania z briefem
- podstawowa wiedza na temat języków kodowania HTML i CSS lub obsługi systemu WIX
- otwartości na naukę nowych rozwiązań
- kreatywność i poszukiwanie niestandardowych rozwiązań
- umiejętność pracy nad kilkoma projektami jednocześnie

Czego możesz się spodziewać, dołączając do nas?

Jesteśmy zespołem doświadczonych specjalistów, który tworzy sprzyjające środowisko do rozwoju, w którym dzielimy się wiedzą. Pomaga nam w tym uporządkowany system pracy.

Dołączając do nas weźmiesz udział w ambitnych i wymagających projektach, a także będziesz miał wpływ na działania i kierunek rozwoju firmy.



Co oferujemy?
- dogodna forma zatrudnienia (UoP, B2B, umowa cywilnoprawna)
- wynagrodzenie, którego wysokość uzależniona jest od Twoich kompetencji i umiejętności
- pomoc we wdrożeniu
- pracę nad ciekawymi projektami - od znanych marek po biznesy, o których nie jest jeszcze głośno
- samodzielność i niezależność w działaniu, przy jednoczesnym wsparciu zespołu
- spotkania, na których dzielimy się specjalistyczną wiedzą z zakresu marketingu
- luźna, nieformalna atmosfera oraz brak dress code'u
- przepyszną kawę :)


 

Jak wygląda rekrutacja?

Wysyłasz
aplikację

Najpierw to Ty musisz wybrać nas!

1

Spotkanie
rekrutacyjne

4

Umówimy się na spotkanie w naszym biurze lub online, podczas którego będziemy mieli okazję porozmawiać o warunkach współpracy.

Pierwszy kontakt

Napiszemy do Ciebie, żeby przedstawić szczegóły dalszych etapów.

2

Wiadomość
zwrotna

5

Po rozmowie rekrutacyjnej wrócimy do Ciebie z wiadomością.

Proste zadanie testowe

Poznasz z czym będzie się wiązała Twoja przyszła praca, a my zobaczymy, czy masz do tego smykałkę. 

3

Podsumowanie

6

Jeśli wszystko pójdzie dobrze, witamy w zespole!

Feedback po zakończeniu rekrutacji otrzymują wszyscy kandydaci. 

Gotowy na zupełnie nową przygodę?



Jeżeli czujesz, że dasz radę aplikuj na adres e-mail: sekretariat@tandem.pl

Nie znalazłeś oferty pracy, która Cię zainteresowała?
Opowiedz, co robisz i czym chcesz się zajmować, a my zobaczymy co da się zrobić!

Na co dzień współpracujemy z wieloma podwykonawcami oraz freelancerami, a także jesteśmy otwarci na powiększenie naszego stałego zespołu. 

arrow&v

Dziękujemy za wiadomość!
Informujemy, że skontaktujemy się z
wybranymi osobami.